محیط ، منابع ، بازیگران و برندهای حکمران اقتصادی ایران در سال 1394
فایل دانلود اقتصاد ایران در سال 1394
با موضوع : محیط ، منابع ، بازیگران و برندهای حکمران اقتصادی
منتشر شده توسط : مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی / معاونت پژوهش های اقتصادی
رمزفایل : advertise.blog.ir
مزایای تبلیغات در اینترنت عبارتند از:
1-اینترنت همیشه و همه جا در دسترس است.
تعداد و نوع ابزارهایی که به اینترنت متصل می شوند همواره در حال افزایش هستند، امروزه دسترسی به اینترنت آسانتر شده و تقریبا در همه جا میسر است. لذا تبلیغات اینترنتی در همه جای دنیا، تمامی ساعات شبانه روز و 7 روز هفته قابل مشاهده است.
2- تبلیغ هدفمند و انتخاب درست مخاطب.
در تبلیغات اینترنتی، با توجه به محتوای صفحه و سایتی که در آن آگهی می کنید، می توانید مخاطب
فرایند انتخاب نام تجاری :
پدید آوردن نام تجاری
بسیاری از شرکت ها دریافته اند که نام خوب می تواند بزرگترین دارایی شرکت باشد. نام باید آشنا به نظر برسد و همچنین به سرعت نیز مورد پذیرش قرار گیرد. برای پدید آوردن یک نام تجاری علاوه بر رعایت کردن معیارهای نامگذاری که قبلاً توضیح داده شد، در حد امکان نیز می توان یکی از موارد زیر را در انتخاب نام در نظر داشت، تا نام تجاری
چه شخصیتی چه می خرد ؟
● الگوی خرید و مصرف در کشورهای دیگر چه تفاوتی با کشور ما دارد؟
یکی از رایجترین و روزمرهترین کارهایی که اصلا به نظر خیلی از ما نمیآید، خرید و مصرف است. شاید بعضیهایمان از خریدهای روزانه فقط چانه زدن و تخفیف گرفتن را به یاد بیاوریم و کمتر به این فکرکنیم که پشت هر خرید و مصرف، الگویی نهفته است که تابع شرایط روانشناختی است.
هفته نامه سلامت گفتگویی را در همین حیطه از نگاهی متفاوت با دکتر فربد فدایی، مدیر گروه روانپزشکی علوم بهزیستی و توانبخشی، ترتیب دادهاست که خدمت شما ارائه می گردد.
برحسب بررسیها، مثلا در کشور آمریکا، دیده میشود که بخش عمده خریداران کادیلاک و دیگر خودروهای پر زرق
اصطلاحات اصلی در اینکوترمز
اصطلاح E اصطلاحی است که بر اساس آن وظایف فروشنده حداقل باشد
فروشنده کاری ندارد بجز اینکه کالا رادر امکان مورد توافق در اختیار خریدار قرار دهد که معمولاً در محل کار فروشنده است.از طرف دیگر بعنوان یک واقعیت عملی فروشنده اغلب به خریدار کمک می کند که کالا را در وسیله حمل ارسالی او بارگیری کند اگر قرار بود که بارگیری هم از وظایف فروشنده باشد EXW می توانست این موضوع (مساعدت فروشنده به خریدار در بارگیری) رابهتر منعکس کند ولی مطلوب تشخیص داده شد که اصل قدیمی حداقل وظیفه فروشنده درEXW حفظ شود تا درمواردی که فروشنده