Branding / Advertising / Marketing / Commerce

* محصولات ، آن چیزهایی هستند که شرکت ها می سازند ؛ آنچه مشتری می خرد ، نام تجاری است *    * ژان نوئل کاپفرر *

Branding / Advertising / Marketing / Commerce

* محصولات ، آن چیزهایی هستند که شرکت ها می سازند ؛ آنچه مشتری می خرد ، نام تجاری است *    * ژان نوئل کاپفرر *

Branding / Advertising / Marketing / Commerce

بلاگ ما رسانه ای است برای محققان ، مشاوران ، متخصصان و دانشجویان رشته های تبلیغات ، بازاریابی ، برند سازی و بازرگانی .
هدف ما بالاتر بردن هرچه بیشتر سطح علم و آگاهی در مباحث فوق است و پشتیبان این بلاگ جمعی از دانشجویان ، اساتید و و بزرگان این حیطه میباشند .
*کپی برداری با ذکر (( /http://advertise.blog.ir )) بلامانع میباشد*

مزایای تبلیغات در اینترنت

مزایای تبلیغات در اینترنت عبارتند از:

 

1-اینترنت همیشه و همه جا در دسترس است.

تعداد و نوع ابزارهایی که به اینترنت متصل می شوند همواره در حال افزایش هستند، امروزه دسترسی به اینترنت آسانتر شده و تقریبا در همه جا میسر است. لذا تبلیغات اینترنتی در همه جای دنیا، تمامی ساعات شبانه روز و 7 روز هفته قابل مشاهده است.

2- تبلیغ هدفمند و انتخاب درست مخاطب.

در تبلیغات اینترنتی، با توجه به محتوای صفحه و سایتی که در آن آگهی می کنید، می توانید مخاطب خود را انتخاب کنید. ارتباط منطقی محتوای صفحه و آگهی های آن، بازخورد تبلیغات اینترنتی را تضمین می کند.

3- سادگی در ارزیابی کارآمدی تبلیغات

در تبلیغات اینترنتی بسادگی می توانید تعداد بازدید از آگهی خود را ببینید و میزان کارآمدی تبلیغات را ارزیابی کنید.

4-هزینه ها و ریسک ها

هزینه چاپ و ارسال برای تبلیغات اینترنتی وجود ندارد و لذا این روش معمولا ارزانتر از سایر روشهاست. عدم ترس از اشتباه چاپی، درست نبودن رنگ، بدقولی چاپخانه و ... نیز از مزایای آن است. هرگونه اشتباه در محتوای تبلیغات اینترنتی بسادگی قابل جبران است.

برای حضور در اینترنت، یک وبسایت راه اندازی کنید . در وبسایت شما باید تمام اطلاعات مربوط به کسب و کار شما وجود داشته باشد. وبسایت شما یک بیلبورد 24 ساعته و جهانی است، فقط کافیست بتوانید جریان بازدید کننده را در آن راه بیاندازید.

نام وبسایت خود را در سربرگها، کارت ویزیتوری و حتی تبلیغات خود بگنجانید.

مطمئن شوید که وبسایت شما در تمامی ابزارها (دسکتاپ، تبلت و مخصوصا موبایل) به خوبی در دسترس باشد.

فروش آنلاین را در کسب و کار خود راه اندازی کنید. پرداخت و تحویل را به راحتترین شکل برای مشتری در نظر بگیرید.

روی سئو سایت خودتان کار کنید، تا موتورهای جستجو شما را به کاربرانی معرفی کنند که در اینترنت مطالب مربوط به کسب و کار شما را جستجو می کنند.

باید در صفحات اجتماعی (فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، گوگل پلاس، لینکد این و ... ) حضور و فعالیت داشته باشید، در غیر اینصورت فرصتهای بزرگی را از دست خواهید داد. منظور از حضور در صفحات اجتماعی، فقط ثبت اشتراک نیست، باید از افراد متخصص برای کار با صفحات اجتماعی کمک بگیرید.

کاربران صفحات اجتماعی را با پست و پیام بمباران نکنید تا آنها هم شما را بلاک نکنند.

با استفاده از صفحات اجتماعی با دوستداران خود در تعامل باشید، سئوال بپرسید، مسابقه بگذارید و پاسخ سئوالاتشان را بدهید. این کار مشتریان و دوستداران " وفادار" و "شیفته شده" برای شما خلق می کند.

مزیت وبلاگ را برای سایت خود دست کم نگیرید، وبلاگ احساس تعلق خاطر را به کاربر القاء می کند و او را مشتری دائم سایت شما خواهد کرد. در انتشار وبلاگ مراقب کلمات و ادبیات شرکت کنندگان باشید.

حتی می توانید از خدمات وبلاگ نویسان استفاده کنید و از آنها بخواهید درباره شما در وبلاگهای متعدد اینترنت مطلب بنویسند. گاهی تاثیر مطلب نویسنده ثالث، بیشتر از نویسنده مطالب سایت شماست.

بنر بسازید و در سایتهای پربازدید و مرتبط با کسب و کار خودتان تبلیغات قرار دهید و از آنجا به سایت خودتان لینک بدهید. با این کار ضمن معرفی خودتان، سایتتان هم رتبه می گیرد.

در انتخاب سایتی که در آن آگهی می دهید هوشمند باشید، تحقیق کنید که گروه مشتری های شما بیشتر به چه سایتهایی مراجعه می کنند؟

در صورتیکه بازدیدکنندگان اینترنتی، کلمات مرتبط با کسب و کار شما را جستجو کنند، گوگل و یاهو کدام سایتها را به آنها معرفی می کند؟

مثلا اگر کار شما فروش قطعات خودرو است، عبارات زیر را در اینترنت جستجو کنید و ببینید وارد چه سایتهایی می شوید؟

[روشن نشدن خودرو]، [کوپ کردن موتور]، [استارت نخوردن خودرو]، [روغن موتور مناسب خودرو] و ....

بدیهی است که باید هوشمندانه گروه تلگرام را برای تبلیغات انتخاب کنید.

تبلیغات کلیکی گوگل :

شما می توانید از خدمات تبلیغات کلیکی گوگل استفاده کنید. بر اساس آن گوگل برای کلماتی خاص (که شما تعیین می کنید و البته محدودیتهایی هم دارد)، شما را در ردیفهای بالای جستجو قرار داده و به کاربرانی که آن کلمات را جستجو می کنند، نشان می دهد. در ازای هر کلیک روی این تبلیغات، گوگل از شما هزینه دریافت می کند.

حتی اگر کاربری آن کلمات را جستجو کند، ولی روی سایت شما کلیک نکند، حداقل نام شما را دیده است. و نام شما بصورت رایگان دیده شده است.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.