Branding / Advertising / Marketing / Commerce

* محصولات ، آن چیزهایی هستند که شرکت ها می سازند ؛ آنچه مشتری می خرد ، نام تجاری است *    * ژان نوئل کاپفرر *

Branding / Advertising / Marketing / Commerce

* محصولات ، آن چیزهایی هستند که شرکت ها می سازند ؛ آنچه مشتری می خرد ، نام تجاری است *    * ژان نوئل کاپفرر *

Branding / Advertising / Marketing / Commerce

بلاگ ما رسانه ای است برای محققان ، مشاوران ، متخصصان و دانشجویان رشته های تبلیغات ، بازاریابی ، برند سازی و بازرگانی .
هدف ما بالاتر بردن هرچه بیشتر سطح علم و آگاهی در مباحث فوق است و پشتیبان این بلاگ جمعی از دانشجویان ، اساتید و و بزرگان این حیطه میباشند .
*کپی برداری با ذکر (( /http://advertise.blog.ir )) بلامانع میباشد*

بازاریابی تک به تک

بازاریابی تک به تک / One to one marketing

منطق بنیانی این شیوه بازاریابی آن است که مصرف کنندگان با ارائه اطلاعات به بازاریابان، به افزایش ارزش سازمان کمک میکنند. در عوض بازاریابان با بهره گیری از این اطلاعات و ایجاد تجربیات جذاب و پرمنفعت برای هریک از مشتری ها، ارزش برند یا محصولات را افزایش داده و به آنها باز می گردانند.

 

بازاریابی تک به تک براساس راهبردهای کلیدی زیر شکل گرفته است:

*تمرکز بر هریک از مشتری ها با بهره گیری از پایگاه داده های مشتری ها.

*شکل دهی به تعاملات و گفت و گو با هریک از مشتری ها.

*انطباق محصولات و خدمات با نیازها و خواسته های هریک از مشتری ها.

  • Advertising & Commerce
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.