تعریف تحقیقات بازاریابی
- دوشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۲۸ ق.ظ
تعریف تحقیقات بازاریابی :
تحقیق: بررسی کامل موضوع به گونه ای منسجم و منظم وبراساس روشهای عینی به منظور کسب اطلاعات یا کشف اصول وابسته به آن.
- تحقیقات بازاریابی: روش عینی منظم و منسجم که از طریق آن اطلاعات لازم و مناسب برای تصمیم گیری مدیر بازاریابی فراهم می آید.
- در ابتدای تحقیق باید مساله تحقیق باید کاملا تشریح و مشخص گردد.
- به کار بردن روشهای عینی شرط لازم اجرای تحقیقات بازاریابی برای دستیابی به نتیجه مطلوب است.