Branding / Advertising / Marketing / Commerce

* محصولات ، آن چیزهایی هستند که شرکت ها می سازند ؛ آنچه مشتری می خرد ، نام تجاری است *    * ژان نوئل کاپفرر *

Branding / Advertising / Marketing / Commerce

* محصولات ، آن چیزهایی هستند که شرکت ها می سازند ؛ آنچه مشتری می خرد ، نام تجاری است *    * ژان نوئل کاپفرر *

Branding / Advertising / Marketing / Commerce

بلاگ ما رسانه ای است برای محققان ، مشاوران ، متخصصان و دانشجویان رشته های تبلیغات ، بازاریابی ، برند سازی و بازرگانی .
هدف ما بالاتر بردن هرچه بیشتر سطح علم و آگاهی در مباحث فوق است و پشتیبان این بلاگ جمعی از دانشجویان ، اساتید و و بزرگان این حیطه میباشند .
*کپی برداری با ذکر (( /http://advertise.blog.ir )) بلامانع میباشد*

۹ مطلب در اسفند ۱۳۹۴ ثبت شده است

محیط ، منابع ، بازیگران و برندهای حکمران اقتصادی ایران در سال 1394

فایل دانلود اقتصاد ایران در سال 1394

با موضوع : محیط ، منابع ، بازیگران و برندهای حکمران اقتصادی

منتشر شده توسط : مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی / معاونت پژوهش های اقتصادی

 

رمزفایل : advertise.blog.ir

دریافت

 

مزایای تبلیغات در اینترنت

مزایای تبلیغات در اینترنت عبارتند از:

 

1-اینترنت همیشه و همه جا در دسترس است.

تعداد و نوع ابزارهایی که به اینترنت متصل می شوند همواره در حال افزایش هستند، امروزه دسترسی به اینترنت آسانتر شده و تقریبا در همه جا میسر است. لذا تبلیغات اینترنتی در همه جای دنیا، تمامی ساعات شبانه روز و 7 روز هفته قابل مشاهده است.

2- تبلیغ هدفمند و انتخاب درست مخاطب.

در تبلیغات اینترنتی، با توجه به محتوای صفحه و سایتی که در آن آگهی می کنید، می توانید مخاطب

فرآیند انتخاب نام تجاری

فرایند انتخاب نام تجاری :

 پدید آوردن نام تجاری 
 بسیاری از شرکت ها دریافته اند که نام خوب می تواند بزرگترین دارایی شرکت باشد. نام باید آشنا به نظر برسد و همچنین به سرعت نیز مورد پذیرش قرار گیرد. برای پدید آوردن یک نام تجاری علاوه بر رعایت کردن معیارهای نامگذاری که قبلاً توضیح داده شد، در حد امکان نیز می توان یکی از موارد زیر را در انتخاب نام در نظر داشت، تا نام تجاری

چه شخصیتی چه می خرد ؟

چه شخصیتی چه می خرد ؟

● الگوی خرید و مصرف در کشورهای دیگر چه تفاوتی با کشور ما دارد؟

یکی از رایج‌ترین و روزمره‌ترین کارهایی که اصلا به نظر خیلی از ما نمی‌آید، خرید و مصرف است. شاید بعضی‌هایمان از خریدهای روزانه فقط چانه زدن و تخفیف گرفتن را به یاد بیاوریم و کمتر به این فکرکنیم که پشت هر خرید و مصرف، الگویی نهفته است که تابع شرایط روان‌شناختی است. 

هفته نامه سلامت گفتگویی را در همین حیطه از نگاهی متفاوت با دکتر فربد فدایی، مدیر گروه روان‌پزشکی علوم بهزیستی و توان‌بخشی، ترتیب داده‌است که خدمت شما ارائه می گردد.

برحسب بررسی‌ها، مثلا در کشور آمریکا، دیده می‌شود که بخش عمده خریداران کادیلاک و دیگر خودروهای پر زرق

اصطلاحات اصلی در اینکوترمز

اصطلاحات  اصلی در اینکوترمز
اصطلاح E اصطلاحی است که بر اساس آن وظایف فروشنده حداقل باشد  
فروشنده کاری ندارد بجز اینکه کالا رادر امکان مورد توافق در اختیار خریدار قرار دهد که معمولاً در محل کار فروشنده است.از طرف دیگر بعنوان یک واقعیت عملی فروشنده اغلب به خریدار کمک می کند که کالا را در وسیله حمل ارسالی او بارگیری کند اگر قرار بود که بارگیری هم از وظایف فروشنده باشد  EXW  می توانست این موضوع (مساعدت فروشنده به خریدار در بارگیری) رابهتر منعکس کند ولی مطلوب تشخیص داده شد که اصل قدیمی حداقل وظیفه فروشنده درEXW  حفظ شود تا درمواردی که فروشنده